Najmodernejší proces. Bezbolestné a jemné ošetrenie. Aj v sobotu! Dajte svojim zubom u nás nový jas!

Jemná, rýchla a bezbolestná operácia zubov múdrosti. Dohodnite si termín.

Kvalitná a odborne vykonaná implantológia v Bratislave.
Objednajte sa k nám!

Po - Pia 8:00 - 18:00 & So 9:00 - 15:00
Zavolajte nám, odstránime vaše bolesti!

Vitajte na našich stránkach!

Nechajte si vyčarovať luxusný úsmev na tvári. Bezbolestne, precízne a šetrne.

City Dental Clinic je špičková súkromná zubná klinika v centre Bratislavy. Poskytujeme komplexné stomatologické vyšetrenia pre deti aj dospelých v komfortne a moderne vybavených ambulanciach.

Kliniku sme otvorili v máji 2017, no vďaka tímu odborníkov s viac ako 20-ročnou praxou sme si vybudovali v oblasti stomatológie veľmi dobré meno. Dentálna veda sa posúva vpred a my s ňou. Neustále navštevujeme rôzne semináre, prednášky a workshopy, či už na Slovensku alebo v zahraničí.

U nás sa ničoho báť nemusíte. Skúsení tím našich zubárov a zdravotných sestier sa o vás postará s profesionálnym, no zároveň ľudským prístupom. Pri vyšetrení im nechýba úsmev na tvári a vy sa môžete pokojne a bez obáv zveriť do ich šikovných rúk.

Špecializujeme sa na záchovnú stomatológiu (liečba zubného kazu, liečba parodontu, endodoncia, dentálna hygiena), protetickú stomatológiu (implantáty, mostíky, korunky, fazety) a estetickú stomatológiu (estetická reštaurácia chrupu, bielenie zubov, ortodoncia).

Čo by ste o nás ešte mali vedieť?

Používame kvalitné materiály, aby bol výsledok funkčný, dlhodobý a vizuálne dokonalý.

Kladieme dôraz na pravidelné preventívne prehliadky, aby sme predišli vážnejším komplikáciam.

Sme časovo flexibilní a nehrozia u nás dlhé čakacie doby na termíny.

Poskytujeme nadštandardné konzultácie v oblasti stomatológie.

Garantujeme kvalitné, profesionálne a šetrné ošetrenia za prijateľné ceny.

Dbáme na vaše pohodlie, preto poskytujeme všetky služby pod jednou strechou.

Počas vášho vyšetrenia sa postaráme o vaše ratolesti v detskom kútiku.

Presvedčili sme vás? Tak neváhajte a prekonajte váš strach.
Stačí nám zavolať alebo vyplniť formulár na webe.
Tešíme sa na vašu návštevu!

“Totálna spokojnosť! Ďakujem City Dental Clinic za úžasný prístup, skvelú prácu na mojich problematických zuboch. Ak ste sa doteraz báli zubárov, už nemusíte. :-) Toto je prvý krát v živote, čo chodím rada k zubárovi. Odporúčam!”