Odborná chirurgická stomatológia v Bratislave

Naši chirurgovia majú spoločne viac než 20 rokov skúseností pri nasadzovaní implantátov a úspešne viac ako 500 extrahovaných zubov. Ich profesionálny prístup sa odráža v dobre odvedenej práci a v spokojnosti našich klientov.

Objednajte si termín pohodlne on-line, e-mailom alebo zavolajte nám!

Chirurgická stomatológia je ochraňovanie chrupu na základe ošetrení, kedy aj v beznádejných prípadoch je možné zub zachrániť. Chirurgická stomatológia je realizovaná priamo v priestoroch City Dental Clinic.

Stomatochirurgia sa delí na dentoalveolárnu, čiže orálnu stomatológiu a maxilofaciálnu chirurgiu. Na našej klinike sa zameriavame predovšetkým na orálnu chirurgiu, keďže pri maxiofaciálnej chirurgii musí byť pacient zvyčajne hospitalizovaný, čiže sa zákroky vykonávajú primárne v nemocniciach.

V rámci orálnej chirurgie sa špecializujeme na extrakciu, čiže vytrhnutie alebo odstránenie zubov, ciev a nervov, extrakcia zubov múdrosti, extirpácia, teda ošetrenie koreňového kanálika a jeho dezinfekcia, excízia alebo vyrezanie kúskov tkaniva až po odstránenie nádoru a resekcia, teda odstránenie zápalových ložísk koreňa zubu.

Chirurgia v City Dental Clinic

KOLARIK-img_1521.jpg

Chirurgia je základný medicínsky odbor, ku ktorému v City Dental Clinic pristupujeme, až pokým u pacienta nevykonáme, resp. vylúčime všetky ostatné postupy. V rámci stomatochirurgie sa všetky výkony uskutočňujú v ústnej dutine a chirurgické zákroky sa realizujú na zuboch, čeľustiach a mäkkých tkanivách.

Pri chirurgických zákrokoch sa okrem odstránenia vedľajších príznakov ako napr. zápal, odstraňuje aj časť postihnutého tkaniva, čiže excízia a časť orgánu, teda resekcia alebo amputácia alebo dokonca celého orgánu, inak povedané extrakcia, alebo ektómia.

Strata zubu môže mať dramatický vplyv nie len na spôsob, akým pacient hovorí a prežúva, no i na vzhľad samotného úsmevu. Preto na našej klinike pacientom predstavujeme a navrhujeme najvhodnejšie spôsoby na vyriešenie problémov so zubami.

Chirurgické ošetrenie v City Dental Clinic

Vďaka technickému vybaveniu na našej klinike a možnosti snímania RTG a OPG snímok môže chirurg okamžite posúdiť a vyhodnotiť pacientov stav a zároveň navrhnúť účinné riešenie problému.

RTG snímok dokáže zachytiť nález na koreni zuba, ústup kostí, kaz, ktorý sa nachádza pod výplňou, medzizubný kaz alebo výplň v koreňových kanálikoch a OPG snímkov, teda panoramatický snímok kompletne zobrazuje zuboradie hornej a dolnej čeľuste. Chirurgické výkony robíme na našej klinike pod lokálnou anestéziou.