Odborná chirurgická stomatológia v Bratislave

Naši chirurgovia majú spoločne viac než 20 rokov skúseností pri nasadzovaní implantátov a viac ako 500 úspešne extrahovaných zubov. Ich profesionálny prístup sa odráža v dobre odvedenej práci a v spokojnosti našich klientov.

Objednajte si termín prostredníctvom kontaktného formulára alebo nám zavolajte!

Chirurgická stomatológia je spôsobom ochraňovania chrupu na základe ošetrení, pri ktorých sa aj v beznádejných prípadoch dá zub zachrániť. Chirurgická stomatológia je realizovaná priamo v priestoroch City Dental Clinic.

Stomatochirurgia sa delí na dentoalveolárnu, čiže orálnu stomatológiu a maxilofaciálnu chirurgiu. Na našej klinike sa zameriavame predovšetkým na orálnu chirurgiu, keďže pri maxiofaciálnej chirurgii musí byť pacient zvyčajne hospitalizovaný, zákroky sa vykonávajú primárne v nemocniciach.

V rámci orálnej chirurgie sa špecializujeme na extirpáciu, ošetrenie koreňového kanálika a jeho dezinfekciu, excíziu alebo vyrezanie kúskov tkaniva až po odstránenie nádoru a resekciu, t. j. odstránenie zápalových ložísk koreňa zubu a extrakciu, čiže vytrhnutie alebo odstránenie zubov, ciev a nervov, extrakciu zubov múdrosti.

Chirurgia v City Dental Clinic

KOLARIK-img_1844.jpg

Chirurgia je základný medicínsky odbor, ku ktorému v City Dental Clinic pristupujeme, až kým u pacienta nevykonáme, resp. vylúčime všetky ostatné postupy. V rámci stomatochirurgie sa všetky výkony uskutočňujú v ústnej dutine a chirurgické zákroky sa realizujú na zuboch, čeľustiach a mäkkých tkanivách.

Pri chirurgických zákrokoch sa okrem odstránenia vedľajších príznakov ako napr. zápal, odstraňuje aj časť postihnutého tkaniva, čiže excízia a časť orgánu, teda resekcia alebo sa vykonáva amputácia či dokonca extrakcia celého orgánu alebo ektómia.

Strata zubu môže mať dramatický vplyv nielen na spôsob, akým pacient hovorí a prežúva, no i na vzhľad samotného úsmevu. Preto na našej klinike pacientom predstavujeme a navrhujeme najvhodnejšie spôsoby na vyriešenie problémov so zubami.

Chirurgické ošetrenie v City Dental Clinic

Vďaka technickému vybaveniu na našej klinike a možnosti snímania RTG a OPG snímok môže chirurg okamžite posúdiť a vyhodnotiť pacientov stav a zároveň navrhnúť účinné riešenie problému.

RTG snímok dokáže zachytiť nález na koreni zuba, ústup kosti, kaz, ktorý sa nachádza pod výplňou, medzizubný kaz alebo výplň v koreňových kanálikoch. OPG snímok, teda panoramatický snímok kompletne zobrazuje zuboradie hornej a dolnej čeľuste.

Chirurgické výkony na klinike robíme pod lokálnou anestéziou.